BELOW YOU CAN FIND THE ENGLISH VERSION.

Info Iscrizione

In questa sezione, potrai iscriverti alla nostra associazione per partecipare alle attività didattiche, alle serate danzanti, alle attività ludiche ed affini organizzate dalla nostra Associazione.

E' indispensabile presentarsi, in particolar modo alle serate danzanti, avendo già compilato ed inviato la domanda di iscrizione - (vedi Modulo) senza tale iscrizione, per una questione di regolamento, non sarà possibile partecipare alle attività.

Per quanto riguarda i costi di tutte le attività proposte dalla A.S.D Tango Attitude, potrete chiedere le informazioni che vi necessitano telefonando al +39 333/9241820 o inviando una mail a info@asdtangoattitude.it

Lo Staff

Subscription Information

In this section, you can subscribe to our association to participate in educational activities, dance evenings, recreational activities and related activities organized by our Association.

It is essential to show up, especially at the Milongas, having already completed and sent the subscription form (see form) without this registration, for a question of regulation, it will not be possible to participate in the activities.

As for the costs of all the activities proposed by ASD Tango Attitude, you can ask for the information you need by calling

+39 333/9241820 or sending an email to info@asdtangoattitude.it

The Staff